Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 24. februar 2011

en fin en+ny gammel bok.

på bildet her kan dere se to som jeg er blitt veldig glad i. den ene er en vakker askeblond jentesak som bruker stemmebåndet sitt ganske forsiktig. hun har lange fingre, og liker skogen, hunder, te, kyssing, pannekaker og sennepsgule klær. jeg har blitt så glad i henne. hun besøkte meg over sommeren og poff så bodde det et nytt menneske inne i meg, et som passet veldig fint innimellom alt det andre rare. plutselig hadde jeg en jente å spise frokost med, gå i brukthandler med, sitte og tegne med.  hver gang hun kommer på besøk tenker jeg heldig! jeg er heldig
den andre er flat og hard og mangler stemmebånd,  men den har fine ting inni, og er forøvrig en bok. den havnet i sennepskjolefanget i dag, for jeg fikk fint besøk som var boknysgjerrig. og bare så dere vet det; fin jente+fin bok=hundre prosent bra. spesielt hvis en blander dem sammen med litt havregrøt og lykke li. og kanskje noe te og fruktsalat.

Gif Created on Make A Gif
angående den fine boken - den er blekgrå og blå, den handler om blomster, og den heter min første flora. tenk at den står i hyllen min. nå kan jeg lære meg mange fine plantenavn.

5 kommentarer:

  1. Å, jeg liker sånne fine personer som sniker seg inn bak ribbeina og bare passer perfekt der. Jeg er glad for at du har fine bøker og mennesker og dager. Det fortjener du!
    . Hils den sennepsgule jentesaken med det forsiktige stemmebåndet. (det var litt rart. Jeg kjenner henne jo ikke, jeg kjenner ikke deg engang. Men hun virket veldig hyggelig.)

    SvarSlett
  2. Den boka husker jeg fra jeg var liten. Floraboka. Den var så fin. Jeg tror det lå tørkede blomster inni også, som mamma eller tante hadde tørket.

    Og du skriver fint.

    SvarSlett
  3. jeg har den boka! pappa prøvde stadig å gjøre meg til ei realfagsjente.

    SvarSlett
  4. aw <3 jeg liker ikke det forsiktige stemmebåndet mitt da..

    SvarSlett
  5. Ny-gamle bøker er så fine.
    Forsiktige stemmebånd også :)

    SvarSlett