Det oppstod en feil i denne gadgeten

onsdag 16. mars 2011

dans. del to.


min nye yndlingsblogg heter rare audrey hepburn og min nye yndlingsfilm heter funny face - selv om jeg ikke har sett den ennå. det sier litt, tror jeg. om det sier noe om filmen eller meg vet jeg ikke, men jeg har ingen planer om å bruke opp energi jeg ikke har på å finne det ut.





åh, herlige, livlige, vidunderlige audrey hepburn. tenk å ha ditt smil. tenk å ha dine blanke, klare øyne. tenk å gløde slik du gjorde. slik du alltid kommer til å gjøre.

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker Funny Face! Åh. den er fantastisk.

    SvarSlett
  2. Den har jeg ikke sett, men har veldig lyst til å se den. Audrey Hepburn er fantastisk flott!

    SvarSlett
  3. hehe. jeg så Funny Face da jeg fløy over halve jorda, fra Istanbul til Singapore. å. good times.

    SvarSlett