Det oppstod en feil i denne gadgeten

mandag 7. mars 2011

jeg gleder meg til...

...å farge håret sukkerspinnrosa.
...å kunne ta av meg skoene utendørs.
...å lage myntesmoothier.
...å få fjernet mandlene slik at jeg kan sove ordentlig(for første gang på årevis.)
...å plukke blomster(hvis jeg tør.)
...å nakenbade.
...å kline i regnet. kanskje.
...å mate ender.
...å ha piknik på sankthanshaugen.
...å kjøpe fler leppestifter.
...å lese bøker med sol på knærne.
...å danse med vind i håret.
...å lære meg å lage skikkelig muffinsglasur.
...å kjøpe og kle meg i skjørt, lett blondeundertøy.
...å spise jordbær til frokost. jordbær med fløte. jordbær på bryggen. jordbær i parken. jordbær.
hva gleder du deg til?

12 kommentarer:

  1. jeg gleder meg til...
    snøen smelter, skoleåret er ferdig, til sola varmer og til pilegrimsreisen med pappa i sommer :)

    SvarSlett
  2. jeg gleder meg til å dra hjem til foreldrene mine og treffe hunden (min) som er verdens beste vofs i verden (såklart) og som jeg da sikkert ikke vil ha sett på nesten tre måneder. jeg gleder meg til hvor glad han blir for å se meg igjen. <3

    SvarSlett
  3. jeg gleder meg til å sykle uten jakke, bli ferdig med skoleoppgaver slik jeg kan redigere oslofilmen og skrive brev, og så gleder jeg meg mye mye til sloveniaturen i mai <3 jeg savner slovenia litt (der har jeg også bodd en liten stund, om du ikke viste det, og jeg har ikke vært tilbake de siste 6 årene)!

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg generelt bare til alt som innebærer varme... lei av vinter nå :/ <3

    SvarSlett
  5. jeg gleder meg til å vite hva som skjer fremover.

    SvarSlett
  6. ny ny ny verdensboerbaby i armene mine. om helst under to uker, men maks 26 dager.

    SvarSlett
  7. til å kunne sykle i nedoverbakker med bar asfalt, under blå himmel med solen i ryggen og vinden i ansiktet. til å kunne ligge i gresset. til den dagen jeg tør alt i hele verden.

    SvarSlett
  8. Så mye fint å glede seg til!
    Jeg gleder meg til jordbær, til sol, til å sitte ute på kafé og tid til å lese bøker.

    SvarSlett
  9. sukkerspinnrosahår <3<3
    jeg gleder meg til å springe barbeint i gresset og ta bilder av pene jenter i blomsterenger.

    SvarSlett
  10. Jordbær. Åh, det e so lenge sia eg har smakt jordbær! Å gå berrføtt!

    SvarSlett
  11. regnboge: vil du spise jordbær barbent med meg til sommeren?

    SvarSlett
  12. jeg gleder meg til å legge meg ned på den varme asfalten og kjenne jorda. jeg gleder meg til å gå barbeint i gresset. jeg gleder meg til skolefri og å lære masse av meg selv, om livet og musikk og kunst. jeg gleder meg til å tegne blomster og venner og til å drikke te, og til å høre på the cure. jeg gleder meg til københavn og regnstormer. jeg gleder meg til mye. hjerte.

    SvarSlett