Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 12. mars 2011

kjerstifisk er kjerstifiks om natten.

nå har jeg sittet våken i mange lange timer, med han med skjegget sovende i en liten krøll på tvers i sengen ved siden av meg. jeg har drukket vann, hørt på min nyeste spilleliste som heter you can never hold back spring(den er full av vidunderlig deilig vårmusikk), ignorert min myke og knurrende mage, og triksefikset med layouten her. endelig ser bloggen ut akkurat slik som jeg vil ha den, blå og grå og akkurat passe snirklete, med lister og ord og bilder i margen. når jeg blar igjennom nå den merker jeg helt helt helt at den er min.

hva synes dere?

12 kommentarer:

  1. jeg synes den er fantastisk fin :)

    SvarSlett
  2. Åh, jeg trodde ikke den kunne bli finere men jo. Den er fantastisk fin!

    SvarSlett
  3. kjempefin <3
    og spillelista også. passer perfekt her jeg sitter, med våren som koser seg utenfor med lage små smelteelver i veien, og av og til smyger den seg inn vinduene via en solstråle eller to. :)

    SvarSlett
  4. Helt nydelig design :) Synes kanskje at du skulle lage headern like bred som resten av siden, men det er bare en bagatell :)

    SvarSlett
  5. Herlig design! Passer perfekt til deg og din stil :D

    SvarSlett
  6. kjempefint design! blogspot er mykje lettare å jobbe med no enn før, det er fint:)

    (ein liten tanke er å fjerna navbaren på toppen, den likar eg ikkje så godt i blogspot...Men det er kanskje berre meg som tenker på sånnt, veit ikkje...)

    SvarSlett
  7. Veldig, veldig fint! Liker alt med det, egentlig. :)

    SvarSlett
  8. Den ble absolutt nydelig, synes jeg :D

    SvarSlett
  9. jeg synes den er blitt enda finere enn den var før, forandring er fint, og dette var herlig.

    SvarSlett
  10. Det har blitt helt fantastisk, nydelig!

    SvarSlett