Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 8. mars 2011

kjærlighet og sex.

hjertering fra pappa som jeg fikk til bursdagen min i år, som er kjempetung med glitresteiner og passer perfekt på min høyre pekefinger og enkelvakker firkantlenkering jeg plutselig hadde på fingeren kanskje et halvt minutt etter jeg sa jeg skulle ønske jeg hadde en ring! til han med skjegget(og det var ikke et hint en gang).
"the birds and the bees" ring som jeg fant på etsy. den sitter så fint på langefingeren at jeg vil vise frem hånden min til alle.

7 kommentarer:

  1. De var kjempefine! Den siste var utrolig stilig :) Jeg elsker ringer <3

    SvarSlett
  2. Vakkert, vakkert, vakkert <3

    SvarSlett
  3. å, gud, den siste ringen <3 jeg bare roter vekk ringene mine, for jeg klarer ikke å slutte å dille med dem. tar den av og på og av og på og av... også glemmer jeg å ta den av et sted.

    SvarSlett
  4. Åh, så fine ringer du har!
    . Jeg roter bort alle ringene mine, med unntak av én, som har sitti på fingeren min i sikkert fem år nå.

    SvarSlett
  5. nikita: wow. ikke verst. ikke verst overhodet. jeg har ikke hatt noen ringer så lenge, jeg. men du. fortell noen nesten alt. jeg synes du skal. det er fælt å bære alene.

    SvarSlett
  6. den nederste ringen var helt utrolig nydelig! jeg elsker ringer. uten dem føler jeg at jeg har mista noe, det er rart.

    SvarSlett