Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 30. april 2011

black books.

rare folk + utrolig rare ord + rare situasjoner = såre magemuskler, smil som når hele veien fra øynene til tærne og fine ting en kan sitere for hverandre for resten av livet. det morsomste som finnes i hele verden. se. med en gang. kom igjen. det vil gjøre deg så innmari glad, jeg lover. jeg har sittet og sett på bilder fra denne absurde magiske serien i timevis, for det er lenge siden sist nå, jeg har mimret og ledd bygd opp et lite lager av varme i magen.

din tur.

















13 kommentarer:

  1. Black Books er herlig! Jeg har ikke sett alt, så jeg gleder meg til å jobbe med det ved anledning. Kan også anbefale Spaced, hvis du er glad i skrudd, britisk humor sånn på generelt grunnlag. Det er FORMIDABELT. Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  2. Åh, det er lenge sidan eg har sett black books no!

    SvarSlett
  3. <3 en dag må jeg få låne serien så jeg kan få sett alle episodene

    SvarSlett
  4. Jeg satt oppe til kl 6 i natt og så på black books på youtube mens jeg drakk nesten en hel flaske vin på egenhånd. Nå er jeg så bakfull og trøtt at jeg ikke har lyst til å leve. Det er din feil.

    Neida.


    Joda.

    Neida..

    SvarSlett
  5. miriam: haha, fantastisk. jeg skriver haha fordi jeg lo helt på ordentlig. om det er min feil er jeg stolt! det er akkurat slik en skal se på black books. nå er hjertet ditt langt rikere.

    SvarSlett
  6. Hjertet er kanskje rikere, men hva med nyrene mine? Hvis du hører noen banke på døren din, ikke åpne opp, det er nyrene mine som har kommet for å drepe deg. De vet hvor du bor....

    SvarSlett
  7. miriam: jeg vet også hvor jeg bor! og alle som leser bloggen vet hvor jeg bor. DET har du ikke tenkt på, hæ? men jeg er ikke hjemme så det går bra.

    SvarSlett
  8. åh, og synne: spaced er fantastisk, jeg elsker spaced.

    SvarSlett
  9. Hihi, den ser fantastisk ut!

    SvarSlett
  10. Black books er fantastisk,
    hver dag i uken.

    SvarSlett
  11. Dette ser utterly amazing ut, eg vil sjå! Bill Bailey er herleg.
    http://www.youtube.com/watch?v=js4GepPNQro

    SvarSlett
  12. Ååå, jeg elsker Black Books. Det er den beste serien å se på, alltid.

    SvarSlett