Det oppstod en feil i denne gadgeten

søndag 10. april 2011

disse små stikkene av lykke...



god morgen med musikkvideo til. da jeg så denne for første gang i november begynte jeg å gråte, og så ble jeg sittende og stirre på dataskjermen med hjertet i halsen. den passer best til kopper med te og åpne vinduer, kanskje en hånd å holde i, eller en katt som sover på krøllete laken. lys og luft og fuglesang. lyden av stillhet.

jeg håper dere har fantastiske søndager. jeg skal spise kake til frokost og sitte i solen. suge til meg all slags næring - pleie min utmattede kropp, mitt forslåtte hjerte.

6 kommentarer:

  1. For en nydelig musikkvideo og for en fin sang. Takk for at du viste den fram:)
    God søndag!

    SvarSlett
  2. Så herlig! Bra du la den ut, fin start på morgningen! Kos deg i sola med kake til frokost. Jeg håper du har en fantastisk og inspirerende dag!

    SvarSlett
  3. Ville bare si at du har en flott blogg :D Skulle gjerne sett og hørt filmen, men den dumme PCen min vil ikke spille av youtubefilmer :( Kunne du si meg hva den heter så kanskje jeg kan finne den på itunes? :)

    SvarSlett
  4. skriblerina: takk skal du ha! den heter beneath the rose og er av micah p hinson eller noe slikt noe:)

    SvarSlett
  5. Eg trur aldri sneglar har vore so vakre...

    Håpar du naut dagen i dag, og at dei neste dagane blir likeeins, fine!

    SvarSlett
  6. se Her morning elegance med Oren Lavie på youtube <3

    SvarSlett