Det oppstod en feil i denne gadgeten

mandag 4. april 2011

hjerter.


jeg har nevnt det før, men jeg blir helt myk og rar inni meg når jeg ser på anatomitegninger. aller helst ser jeg på tegninger av hjerter, nydelige skumle hjerter. forestiller meg hvordan det er å holde et i hånden. blødt og tungt og glatt av blod som ennå ikke har visnet hen.











det er noe med linjene og detaljene, å se alt som finnes inne i meg streket opp og fylt ut... v a k k e r t. . jeg kan sitte og bla og stirre og drømme i timevis, og jeg ønsker meg så veldig en papirarkskrifttryllemaskin, så jeg kan skrive ut og henge opp alt sammen over sengen. sånn ellers verker jeg etter å få råd til denne boken. når den dagen kommer (jeg er ganske heftig blakk for tiden) må jeg nesten kjøpe to: en til å bla i, og en til å klippe opp og pynte med.

8 kommentarer:

  1. Nå er det i hvert fall én på vei til postkassa di. :)

    SvarSlett
  2. ane: hva? virkelig? er det? WÆÆÆ TAKK! hjertet mitt hoppet i brystet. helt på ordentlig.

    SvarSlett
  3. Kunne ikkje ha vore meir einig, elskar (gamle) anatomiteikningar! Gray's Anatomy, dog full av veldig mykje tekst, har òg nydelege teikningar. Eg vil ha tatovering av eit anatomisk korrekt hjarte på den venstre armen min, omtrent same plass som der du har regnskytatoveringen din.

    SvarSlett
  4. Hihi, ja, og herlig at du ble så glad! Jeg vet ikke hvor lang tid The Book Depository bruker på å få boka til deg, da, men den kommer i hvert fall. :)

    SvarSlett
  5. ane: jeg ble så glad at jeg ble svimmel, og har gått og tenkt på boken i hele dag (for jeg har vært våken siden... vel, klokken to på ettermiddagen i går.) igjen, TAKK.

    SvarSlett
  6. Mennesker som Ane er så fine, sånne som blåser såpebobler inn i sorte dager. Jeg ble kjempeglad bare av å lese at hun hadde sendt boka

    SvarSlett
  7. Anatomiske tegninger er noe av det fineste som finnes. Så snart jeg får råd, skal jeg tatovere et anatomisk korrekt hjerte på skuldra mi.

    SvarSlett