Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 28. april 2011

istedet for å skade meg selv har jeg, i det siste:

tegnet over arr med kulepenn og leppestift så de skal bli finere å se på.

spist jordbær med fløte og sukker.

brukt skarpe kniver til sånt som de egentlig skal bukes til, for eksempel å spisse blyanter og kutte opp grønnsaker.

klamret meg fast i de fantastiske kortene jeg har fått og får i postkassen. t a k k.

det er ikke lett, og jeg sprekker nok en dag, men jeg har klart det en stund. stolt.

13 kommentarer:

  1. eg er så stolt av deg! flinke, flinke du. <3
    nå fikk eg forresten superlyst på jordbær med sukker og fløte.

    SvarSlett
  2. jeg er også stolt av deg <3

    SvarSlett
  3. Du e so flink!

    Leppestifta va jordbærraud <3

    Eg gledar meg til å smake på jordbær igjen. Det e so lenge sidan...

    SvarSlett
  4. OI. nå fant jeg en fin ny blogg jeg aldri har vært inne på før, og du er jammen meg flink til å skrive. liker at du er så åpen om problemene dine og alt sånt, det er fint egentlig, ikke problemene da, men at du tørr å snakke om det og skrive og alt sånt. å jeg skjønner deg egentlig i det aller meste, jeg har en venn som har det nesten slik. og jeg prøver å hjelpe så godt jeg kan. og det er fint at du prøver og å være stolt over deg selv er enda bedre. og det er fint å tegne over arr, det er veldig fint igrunnen. så du må stå på, aldri gi opp og husk at det blir slik du gjør det til selv. det blir det man gjør og lager og finner på. vil du ha det slik og slik og slik så blir det slik og slik og slik, om du bestemmer deg får det, det vil bare bli litt vanskelig. jeg skal legge til bloggen din i favoritter og lese nå og da. så ja, nå vet du det!

    SvarSlett
  5. flink. bra. jeg tror det er de små tingene i hverdagen som teller. uansett. nå har jeg bloglovina deg. gler meg til fleire innlegg.
    hilsen ei som synes du virker bra

    SvarSlett
  6. Det var nydeleg fine ting å gjere i staden for. <3 sterkt også.

    SvarSlett
  7. Jordbær med fløte og sukker er et sikkert vår- og sommertegn :)

    Du er så flink til å finne på gode ting å gjøre istedenfor vonde. Jeg beundrer deg!

    SvarSlett
  8. jeg er også stolt av deg. fina!

    SvarSlett
  9. Så kjekt å høre =) Du er flink, stå på videre =)

    SvarSlett
  10. Jeg er så veldig, veldig, veldig stolt av deg. Du er flink <3

    SvarSlett