Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 16. april 2011

itsumo nando demo.


hver gang jeg spiller inn noe slikt noe på film føler jeg meg plutselig sykt nervøs og gjør massevis av feil. det er så plagsomt, for det går plettfritt når jeg spiller for meg selv. uansett, jeg ville lage en liten blokkfløytevideo til, for dere så ut til å like den forrige så godt. jeg gleder meg til den dagen jeg får en ny fløyte med bedre lyd i... da skal jeg spille i timevis av gangen. om natten. i skogen. kanskje.

sangen er fra rulleteksten til spirited away, om noen lurer.

8 kommentarer:

  1. var det denne sangen du spilte for meg? kjenner den uansett ikke igjen altså, men trodde du sa den hørte til en helt annen film, hehe. spirited away har jeg jo sett masse (bare ikke rulleteksten).

    SvarSlett
  2. Du er kjempeflink, fining! Gleder meg virkelig til å se mer <3

    SvarSlett
  3. ja, FIN <3
    nå savner jeg fløyten min. kanskje jeg burde spille igjen når jeg kommer hjem neste helg :). mmmmmh kanskje. (jeg er redd for at jeg ikke kan det lenger, siden det er sikkert 2 år siden jeg spilte sist, og jeg pleide å spille i 8 år og øve flere ganger om dagen. hmpf.) jeg synes du er flink, og fløyten din har ganske bra lyd :)

    SvarSlett
  4. sv: blir nok ikke noe ny mandal tur før etter paul drar. og har jo ikke sagt at huden min ikke er pen :P tosk

    SvarSlett
  5. Jeg har fortsatt alle notearkene og blokkfløyta jeg fikk da jeg var liten, og nå ble jeg skikkelig inspirert til å se om jeg fortsatt klarer å spille morgenstund(heter den det?) Videoen fikk meg til å smile.
    Og åh! Spirited Away! Jeg ser den alltid når jeg er trist for den gjør meg automatisk glad. Og Nausicaä of the Valley of the Wind (som er min favorittfilm.) Studio Ghibli altså!
    Du er veldig fin og flink og søt.
    Skal slutte å høres ut som en stalker nå.

    SvarSlett
  6. josefineetellerannet: du høres da ikke ut som en stalker bare fordi du sier fine ting, kjære vene... tusen takk. og prøv å spille! den heter morgenstund, ja, den spilte jeg også i femte klasse. studio ghibli er min store kjærlighet. kjenner flelsen.

    marlou: hvis du kunne det før så kan du i alle fall lære det på ny! det er helt sikkert. prøv:)

    SvarSlett