Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 8. april 2011

jeg åpnet øynene...

soundtrack: possibility - lykke li


...og noe inne i meg visnet. mørke flekker under huden, blinkende bilder bak øyelokkene; såre blikk og trær, hjerteslag uten kraft. blod.

nå: sol, pust, puls. det blåser i dag. vinden truer med å rive med seg alt den støter borti. den er sterk. jeg har gåsehud i nakken, håret har bustet seg til. jeg strekker ut en arm, griper rundt kaldt metall. vinduet knirker når jeg lukker det.

hvitt sengetøy mot hvit hud. han er ikke her. og jeg vil ikke mer. jeg biter meg i tungen og legger meg på ryggen. stirrer i taket. lukker ham ute og lukker meg selv. lydløst. 

 

there's a possibility
there's a possibility
all that i had was all i gon' get

there's a possibility
there's a possibility
all i gon' get i gon' be yours then
all i gon' get is gon' be yours still

so tell me when you hear my heart stop
you're the only one that knows
tell me when you hear my silence
there's a possibility i wouldn't know

know that when you leave
know that when you leave
by blood and by me, you walk like a thief
by blood and by me, and i fall when you leave

so tell me when you hear my heart stop
you're the only one that knows
tell me when you hear my silence
there's a possibility i wouldn't know

so tell me when my sigh is over
you're the reason why i'm closed
tell me when you hear me falling
there's a possibility it wouldn't show

by blood and by me, and i fall when you leave
by blood and by me, i follow your lead

4 kommentarer:

  1. Du er så flink til å tegne at jeg forstår det ikke. God helg :)

    SvarSlett
  2. Utrolig flott tegnet. Stå på, fining. Jeg håper helgen gir deg gode minner og fine stunder <3

    SvarSlett
  3. den sangen er så himla fin!
    og det er du også.
    og flink til å tegne.

    SvarSlett
  4. Elskar den teinkinga, du har liksom fått hjartet te å sjå skjørt og sterkt ut på same tid!

    SvarSlett