Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 5. april 2011

jeg elsker deg.

11 kommentarer:

  1. Å gud.
    Det var lyden av meg som døydde.
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvarSlett
  2. wow. blikket! <3
    (og herregud, kjersti, jeg er så glad for deg, og glad i deg, og du inspirerer så mye til å bare være hundreprosent seg selv uten å ha dårlig samvittighet for at det ikke kanskje er 'riktig'. jeg sender avgårde et par hundre internettklemmer til deg. du er flott. <8)

    SvarSlett
  3. Han må ha vore sjømann i eit tidlegare liv!

    SvarSlett
  4. for et fantastisk bilde! å!

    SvarSlett
  5. dette liker jeg veldig mye! hei marius!

    SvarSlett
  6. elsker deg og, vennen.

    Og: HAHAHAHA- se beviset på min tidligere rebelske personlighet, her representert ved arret etter nesepiercing. :)


    Hei marlou! Takkforsist!

    SvarSlett
  7. Oh, ja, regnboge: fattern var sjømann.

    SvarSlett
  8. Dette gjorde meg glad!

    SvarSlett
  9. Søttsøttsøtt! Og som jeg har sagt før: han ser ut som en sjømann!

    SvarSlett