Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 2. april 2011

fire ting på en lørdag.

en: jeg er ganske sliten av ignorante, sinte kommentarer fremprovosert av en eller annen form for misunnelse, eller frustrasjon over egen livssituasjon, sorg og fortvilelse. det kommer et innlegg i kveld med en slik kommentar og mitt svar.

to: jeg laget en metallpingvin av et gammelt, ødelagt armsmykke.
tre: jeg har kjøpt meg en rosa blomst med rar form. outsiders unite <3 (bildet er tatt av tine katrine)

fire: mammas leppestift redder dagen.

10 kommentarer:

  1. jeg syns du kan poste det svaret ditt i et eget innlegg, for det er flere som kunne hatt godt av å lese det.

    SvarSlett
  2. Fint med leppestift (du kledde den!), fint med blomster (fiin), fint med pingving, men dumt med stygge kommentarer... håper du kan se vekk i fra dem og at du har en fortsatt fin lørdag!

    SvarSlett
  3. Det e den finaste pingvinen eg har sett på lenge.

    Og du e flink, ikkje berre te å lage pingvinar, men alt muleg anna òg, berre so det e sagt!

    SvarSlett
  4. Eg fekk sånn "JESS!"-følelse av det svaret du skreiv tilbake på den kommentaren, for det kunne verkeleg ikkje ha vorte betre sagt! Enkelt og greitt.

    Du fortset å inspirere. Eg kan trygt seie at du - ved å drage tabu etter tabu ut av skuggen og seie at "faen, eg har lov til å ha det slik eg har det", MENS DU ER MIDT OPPI DET - har styrkna meg som menneske. TAKK!

    SvarSlett
  5. hei, kjersti. så fint innlegg, og fine bilder. ønsker deg en flott lørdag.

    SvarSlett
  6. Med det rosa håret minne du litt om Scarlett Johansson i Lost in Translation.

    SvarSlett
  7. anonym: takk <3 så fint sagt. i mine drømmer, kanskje!

    jessica: hei, du. tusen takk, det samme til deg.

    june: TAKK. du og det du sier bygger meg sånn opp. jeg tror ikke jeg ville våget å være så åpen om det ikke fantes slike som tok imot det jeg sa med åpne armer.

    regnboge: åwh, takk skal du ha. det var ganske gøy, for det gikk så fort. vips pingvin, liksom! jeg var heldig med den.

    kristin: takk, fin. jeg skrev et sinnainnlegg svar, og så er jeg ferdig med den saken.

    SvarSlett
  8. "outsiders and spesial need kids legion."

    SvarSlett
  9. fawk. hater å se skrivefeil akkurat etter at jeg har trykka på "lagre" eller "send", men jaja whatever :P

    SvarSlett
  10. outsiders unite<3! det rosa håret ditt minner meg om sommer og sukkerspinn, du kler det herlig godt!

    SvarSlett