Det oppstod en feil i denne gadgeten

mandag 30. mai 2011

Denne bloggen er nå på hiatus

God morgen/kveld/natt til alle dere der ute som leser denne bloggen, dette er Sven. I går hadde ikke Kjersti det så veldig kult, og var av den mening at hun burde ta en tur til det psykiatriske motaket på legevakten. Etter de obligatoriske 3-4 timene med venting, og påfølgende vurdering ble det omsider bestemt at hun skulle ta seg en liten hvil på akkutmotaket. Det er der hun er nå.

Hva som skjer videre vet hverken hun eller noen andre ennå, muligens forblir hun innlagt en stund, muligens skriver de henne ut igjen så fort de kan, med en resept på antidepressive og en time hos ny psykolog som belønning for strevet. Tiden vil vise. 

Uansett ville hun bare at jeg skulle skrive et kjapt innlegg her så alle faste lesere vet hvor landet ligger. Bloggen er satt på vent inntil Kjersti kommer tilbake (eller blir flyttet til et sted med internett), men når dette skjer er det altså ingen som vet.

Frem til hun er tilbake får dere bare vente talmodig, og sende henne noen gode tanker, hun trenger det.

-Sven

24 kommentarer:

  1. Hold ut kjære fine, tenker på deg. <3

    SvarSlett
  2. Å lukke til Kjersti! Må dei ta godt imot deg, og godt vare på deg.

    SvarSlett
  3. Sender varme tanker. Du kommer gjennom dette, Kjersti. Du er ikke alene, vi står sammen med deg.

    SvarSlett
  4. jeg tenker på deg, <3 <3 <3

    SvarSlett
  5. jeg tenker masse på deg <3

    SvarSlett
  6. Huff. Håper du får den hjelpen du trenger! Varme tanker, tusen klemmer og masse, masse lykke til!

    Blogg så fort du kan igjen, da. Tenker på deg og håper det vil gå bedre med deg etterhvert.

    xoxo <3

    SvarSlett
  7. Sender gode, varme tankar, håpar dei gir deg den hjelpa du treng. Tenkjer på deg. <3

    SvarSlett
  8. Kjære Kjersti. Varme tanker og gode klemmer sendes til deg. Håper de som er der for å hjelpe tar godt, godt vare på deg. Du er så unik og fin og fortjener absolutt ikke å ha det så vondt som nå. Jeg tenker masse på deg.

    SvarSlett
  9. nå fikk jeg frysninger over hele kroppen og tårer i øynene.
    jeg skal tenke masse på deg, og sende tonnevis av gode energier...HOLD UT, fine <3

    SvarSlett
  10. Sender masse gode tanker til deg, Kjersti. Håper du blir tatt godt vare på nå framover.

    SvarSlett
  11. jeg sender tusen gode klemmer og kjærlighet <3

    SvarSlett
  12. Glad du har gode venner som verner om deg. Sterkt at du får Sven til å skrive ett slikt fint innlegg for deg.

    Ta den tid du trenger. Håper du får den hjelp og støtte du trenger, og fortjener.

    Gode tanker og klemmer............ Tenker på deg

    SvarSlett
  13. sender en stor svisebjørneklem og mye kjærlighet! vi har trua på deg, alle sammen!

    SvarSlett
  14. masse lykke til, kjersti. dette klarer du. sender mange, mange tanker til deg, og håper du endelig får den hjelpen du trenger. husk at vi alle venter på deg og gleder oss til du er tilbake, når du føler det i stand til det.

    ida;

    SvarSlett
  15. Nå fikk jeg en stor klump i halsen. Jeg er veldig glad i deg Kjersti selv om jeg ikke kjenner deg. Alle mine varme tanker til deg <3

    SvarSlett
  16. God bedring, Kjersti! Alt det beste!

    SvarSlett
  17. Masse gode tankar herifrå!

    <3

    SvarSlett
  18. jeg tenker på deg, kjersti. <3

    SvarSlett
  19. Jeg sender deg varme tanker og en god klem! =)

    SvarSlett
  20. hjerter, hjerter og flere hjerter og virtuelle klemmer.

    SvarSlett