Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 20. mai 2011

å drikke et leirbål.


jeg sitter her og nyter en te som heter thé du tigre. den kjøpt på vidunderlige palais de thés, og hvis det var mulig å gifte seg med en tesort ville jeg giftet meg med denne og ingen annen. thé du tigre er laget av teblader som er tørket over tjæreved - altså er den røkt - og den smaker som leirbål i skogen, som sommernetter og som regnhår. den fineste teen i verden, tror jeg, fantastisk med melk og sukker i, og vel verdt de hundreogtredve kronene.

11 kommentarer:

  1. Den høres så god ut! Jeg drikker en ny te fra Tehuset på Grensen, som heter Appelsin Green. Og den var namnamnam <3

    SvarSlett
  2. Mmm, det hørtes ut som en spesiell smak :) For ikke lenge siden drakk jeg gresshoppe-te. Den var også litt spesiell smak på.

    SvarSlett
  3. trine: gresshoppete? det hørtes kjemperart ut. du, tusen takk for postkortet, jeg svimler litt hver gang jeg ser håndskriften din, den er så vakker! og du løfter dagen min superhøyt opp.

    SvarSlett
  4. Den høyrest fantastisk ut. Litt villmark midt i byen, liksom. Eg trur eg hadde blitt avhengig av den teen viss eg hadde budd i byen.

    SvarSlett
  5. regnboge: du burde bli avhengig av den sånn uansett, synes jeg.

    SvarSlett
  6. Mmm høres godt ut. Jeg har nettopp drukket opp min favoritt Thé des Fakirs fra samme sted, så kanskje jeg skal prøve ditt forslag. Fakir-teen smaker litt ingefær, litt sitrus, litt blomster, litt udefinert og er supergod:)

    SvarSlett
  7. sister golden air: det hørtes ut som en fin te å drikke mellom måltider, sånn for å klarne hodet og rense litt og få behagelig magefølelse. den vil jeg prøve. min er mer sånn supersmakssansekoseopplevelse. elsker den. prøv prøv, og hei, jeg har ikke sett deg her før tror jeg. velkommen.

    SvarSlett
  8. Den vil jeg ha! Høres jo kjempe god ut, elsker sånn røkt smak <3.

    SvarSlett
  9. effy: den er det! jeg kan ta den med på tedrikkebesøk.

    SvarSlett