Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 10. mai 2011

en tirsdag.


å ha så vondt i hjertet at det virker umulig å skulle kle på seg, gre håret, fjerne sminkerester fra kinnene. å være så redd for å gå ut og kjenne luktene og høre lydene og se hvor vakker vakker vakker oslo er, at det blir smoothie lagd av vann og bær + knekkebrød med syltetøy til middag. å ville ha noen der i bakgrunnen, et ankerfeste, en stemningsbygger - og vite at det ikke går, at ingen kan, at ingen kommer. å hate stillheten uten å klare å bryte den. å knuge lakenet med tærne så hardt at det svir. å føle seg bortgjemt og bortglemt og vite at bortenfor vindusruten...

9 kommentarer:

  1. Åh. Jeg håper denne følelsen forsvinner, at den kan byttes ut med noe finere. <3

    SvarSlett
  2. Når dagene går med til bekymringsrynker og frykt, handler det om å plastre hjertet og puste med magen. Håper du får det bedre snart!

    SvarSlett
  3. jeg gir deg en klem og en appelsin. så kan vi sitte sammen i stillhet å høre på fin pianomusikk mens den siste kulda forsvinner med en reinskur som hvisker stille mot vinduet. og kanskje kan vi gå ned til butikken for å le av alle de rare pakkene og kjøpe gele og vaniljesaus på boks og se film. det hadde vert fint eller hva? vi kan jo late som det skjer. vi kan ha det i hodene våres

    Stand up, get up, du klarer det! :D

    SvarSlett
  4. stylenerd: jeg gir deg et kyss på nesen. det høres så fint ut. det ville vært så fint. jeg har det i hodet mitt og hjertet mitt, skal ha det i hele dag. og det var mye jeg ikke klarte i dag. mye jeg ikke klarte. men jeg klarte å skrive om det jeg ikke klarte, og jeg klarte å vaske klær, og jeg er lei av å telle ting jeg klarer, men jeg må. takk. du er så fin. takk.

    eva: jeg har pustet og jeg forsøker. jeg lover.

    mynte valkyrje: jeg holder fast og prøver å tro på det.

    maren: <3

    SvarSlett
  5. det går, noen kan, noen kommer.
    jeg skulle gjerne ha gjort det, hvertfall :)

    det at du skriver opp de små tingene og teller det du klarer,
    det kommer til å redde deg en dag.
    VERDEN kommer til å redde deg en dag. jeg lover.

    SvarSlett
  6. julie b: å, du er vel søt. jeg håper du kan holde det løftet. jeg vil så gjerne at det skal skje. og. du stilte meg et spørsmål for en tid siden. og svaret mitt er kanskje. jeg sier ikke ja til sånt hvis jeg ikke kjenner den som spør altså. nemlig.

    SvarSlett
  7. takk! jeg vil gjerne holde det løftet.
    hehe... ja, det er forståelig. det var egentlig litt sånn spontant-tulle-spørsmål. bare fordi det var det første jeg tenkte, siden du er så fin som du er.

    SvarSlett
  8. julie b: jeg skjønte egentlig det altså. men du virker også fin, så derfor sier jeg kanskje. mm.

    SvarSlett