Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 7. mai 2011

et godt råd.

du kjenner det som ligger under huden hans gjennom huden hans, det svimler for deg, en altomsluttende bølge av sukker og salt og brusende blod skyller gjennom kroppen, gyllen dis legger seg over fjellene du bærer på, du er så sliten og dere sover nesten, nesten, men ikke egentlig, verden er så vakker, ingenting står stille og han er så vidunderlig varm. å være forelsket. å være forelsket. å være forelsket. med ville fugler flaksende mot ribbena. med blanke, våte øyne. du er redd. alt, alt kan gå galt, kan gå til helvete, kan gå i stykker.

det forandrer ingenting. trekk pusten og

7 kommentarer:

  1. er det noe jeg har prøvd å lære, så er det nettopp det.

    SvarSlett
  2. Tror dette er 7ende gangen jeg leser dette nå. Du er så fin, skjønner det bare ikke.

    SvarSlett
  3. anonym: hvordan gikk det? fortell, værsåsnill. og. hvis det gikk til helvete, så prøv igjen. jeg kan love deg at jeg har opplevd fantastiske og jævlige ting ved å gjøre det. men fortsett å prøve, så skjer det noe fantastisk. jeg lover.

    lisa: nå ble jeg så utrolig glad. tusen takk.

    mari: <3!!!

    vaarloek: det fester seg bare en prøver hardt nok.

    SvarSlett
  4. jeg kan møte deg for en kaffe en dag og fortelle.

    SvarSlett
  5. Neste gong eg ser han skal eg gjere det.

    SvarSlett