Det oppstod en feil i denne gadgeten

mandag 9. mai 2011

fine ting jeg har gjort på vei til og i trondheim.


9kTU4D on Make A Gif, Animated Gifs


spist en hel halv vannmelon.
fått aprikossyltetøy på fingrene.
blitt dyttet på en huske midt på natten av en gutt med stygge sko og snille øyne.
♥  kjent på mange mange vidunderlige teksturer.
spilt piano uten piano, på knærne og i luften og på brystkassen.
sett sola stå opp og gjøre skyene gule.
hørt på gnom, samme sangen, med hjertet fullt av bevegelse og vind og lengsel etter hemmelige ting.
smakt lakrismilkshake for første gang.
funnet ut av en del ting om meg selv og storebroren.
sunget på en balkong klokken to om natten.
gått i to timer (og det var bare deilig).
fått fregner.
sovet i en park.
snakket om fine lukter.
  sovet i sengen til vidar, som akkurat nå lager kikertcurrygryte til oss.
klart å rope høyt, til meg selv og til de som hørte på, at jeg har lov til å ha behov, lov til å være til bry.
gjort en skikkelig fin beslutning som jeg skal fortelle om kanskje i morgen.

sånn ellers har jeg nesten bestemt meg for hvem som skal få sukkerbøssen min. jeg lover å si ifra med en gang jeg er sikker. konkurransen er åpen ut dagen, og så er det stopp ved midnatt, så hvis det er noen fler som vil være med er det ikke for sent ennå! dere har vært fantastisk flinke, dere som har deltatt, jeg har sittet med hjertet i halsen og lest alt sammen mange ganger. snart nå skal jeg vandre rundt i solskinnsgatene på bakklandet helt til bussen begynner å rulle gjennom natten hjem til kjære oslo.


8 kommentarer:

  1. Så mykje fint du har gjort! Dette gjorde meg glad.

    SvarSlett
  2. Fint,fint,fint! Jeg er glad for at du har det bra <3 Og lakrismilkshake, jeg vil ha! Hihi.

    SvarSlett
  3. Å, så mye fint du har gjort! Lakris-milkshake høres både fantastisk og fantastisk ekkelt ut. Var det godt? :)

    SvarSlett
  4. fint! å!

    dette er min deltakelse til sukkerbøssekonkurransen:

    jeg har snakket med han som har gjort meg usikker, men akk så glad, i hele år, snakket og oppklart (og skal be ham ut på en tur i dag eller i overimorgen, så alt kan være helt sikkert). jeg har sittet ute i sola i tre dager på rad med fine folk, spilt badminton i bare shorts og bikinitopp selv om det er noe jeg aldri har turt før, aldri i mitt liv, drukket øl og hørt på musikk i kveldssola, tatt masse baklengsruller i nedoverbakke og danset og danset uten sjenanse, midt på flere gressplener, spilt fotball selv om jeg ikke får det til, løpt og hoppet og kastet frisbee, jeg har ledd og ledd og ledd. jeg har fått enda en ny bestevenninne, spist hemmelige ostesmørbrød midt på natta, klemt og danset enda litt til. jeg har latt meg selv være lykkelig.

    SvarSlett
  5. Smilerynker ved augene! <3

    SvarSlett
  6. regnboge: <3 en har gjerne det når en er toogtjue.

    SvarSlett
  7. Då gledar eg meg til eg er toogtjue.

    SvarSlett