Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 5. mai 2011

i was born in a summer storm. i live there still.

men mellom to vindkast går jeg med raske skritt over sankthanshaugen. jeg kjenner hvor deilig det er å bli anpusten, kjenner en perle trille nedover ryggen. kveldssolen skinner på ansiktet mitt, og jeg smiler og tar av meg solbrillene. er synlig. er stolt. 

jeg klarte det. for første gang siden nyttårsaften. jeg klarte det.

om tre timer sitter jeg på bussen til trondheim. jeg skal besøke storebroren og kjæresten hans, og sven skal være med. på vei opp gjennom fine lange norge skal jeg spise vannmelon, skrive, høre på the seatbelts og se på verden. sven skal sove. kanskje jeg får sove, jeg óg.

7 kommentarer:

  1. God tur! Nyt landskapet som fyk forbi.

    SvarSlett
  2. du er så fin og flink og kjære deg, jeg blir så glad. så kan vi tenke på at når du er i trondheim, er vi ikke så langt unna hverandre. <3

    SvarSlett
  3. dette gjorde meg så glad. du er så sterk og fin, og du burde være stolt. jeg er det ihvertfall. håper vi møtes en gang snart igjen. å sitte og prate og drikke kakao. eller noe. ha en kjempefin tur

    SvarSlett
  4. Storebrødre e fint. Og det e du òg:)

    SvarSlett
  5. jeg er så glad på dine vegne.. :)

    SvarSlett