Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 19. mai 2011

konkurransevinneren.



beklager at det har tatt så lang tid! det har vært så forferdelig vanskelig å bestemme hvem som skulle få eie sukkerbøssen for evig og alltid, men til slutt kom jeg frem til hvordan det måtte bli:

en av de som deltok skrev om å la være å gjøre noe dumt, og istedet kaste vekk pilleesken og snakke med en kjær en. dette tolker jeg som at hun var i ferd med å sette igang et selvmordsforsøk, men lot være. og jeg kan  ikke egentlig se for meg noe større og vanskeligere og finere en kan gjøre for seg selv enn å velge livet likevel. så. annika. du er vinneren. gratulerer, finemine! mail meg adressen din, så skal jeg forsøke å sende premien din så snart jeg klarer å våge meg til postkontoret

og alle dere andre som deltok. jeg har lest og grått og glødet, igjen og igjen, tenkt og smilt og klappet og ønsket for alle sammen. dere er så nydelige. jeg er stolt av hver og en, og dere skal være stolte selv, dere er modige pirater hele gjengen. og jeg klarer ikke å la dere slippe unna uten minipremier. så, de som vil ha en kan sende meg fullt navn og adresse på epost, så får dere noe lite og fint i posten, dere óg.

var det fint med konkurranse? skal jeg prøve å fikse en til om ikke så alt, alt for lenge?

4 kommentarer:

  1. Eg trur det var velfortjent:)

    Og du e veldig flink te å lage konkurransar, altso!

    (og eg trur du har adressa mi:P)

    SvarSlett
  2. Så fint!
    Minipremie høyrest kjempespanande ut. :) Skal eg sende deg adressa mi på mail, eller har du framleis konvolutten til brevet eg sendte med adressa mi bakpå?

    SvarSlett
  3. eventuelt velfortjent.

    SvarSlett