Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 7. mai 2011

lørdagshvaler.


rar hval.



myk hval. (bildet linker til amazon, der mykhvalen er til salgs. vil. ha. åh. skal ha. snart.)



hval som har pyntet seg.



akvarellhval.



min egen hval. (han heter anders og henger over sengen)

jeg håper alle dere fine har fortreffelige lørdagskvelder fulle av vannmelon, gode lukter og smil(og til dere som gråter: pust med magen, ring en fin en og si at du ikke har det bra. bare gjør det. eller skriv om det. eller ring en hjelpetelefon - det har jeg gjort mange ganger og de er så snille - eller bak muffins. eller dans.) jeg skal spise pizza med verdens fineste storebror og se tre filmer på rad og kanskje skrive litt og se på himmelen og sove med det ene benet utenfor sofaen, angst, glassbiter, tvangstanker og sårt hjerte til tross.

9 kommentarer:

  1. så fin hval du har, jeg vil ha en slik en og!
    Denne lørdagskvelden er jeg alene oppå rommet mitt, og jeg har det ganske fint i grunn! Jeg har flyttet senga slik at jeg kan se mørket som sakte siger på, også har jeg skaffet meg spotify unlimited og holder på å lage en liste som heter "ute og sykler og føles ut som man er i en film" for jeg må ha litt slike sanger når jeg sykler, da blir verden så fin, alt dette samtidig som jeg gomler litt på sjokolade. Fin lørdag, helt alene for en gangs skyld! :D Du har så fin en blogg, jeg smelter litt

    SvarSlett
  2. kommentaren over gjorde at jeg fikk lyst til å sykle rundt i en park med musikk på øret. og jeg vil også ha en sånn myk hval.

    SvarSlett
  3. Så veldig fine hvaler! Jeg likte akvarellhvalen nesten aller best.

    SvarSlett
  4. sv: nei, ikke før den 28. og det virker som om det er den siste for våren. var 14 stk denne helgen!!

    SvarSlett
  5. Eg har gått under eit kvalskjelett i dag. Laurdagskvelden var fin med veninneprat som plutseleg varte i mange timar som førte til at eg gjekk heim over brua rett før fire om natta/morgonen, men eg kom meg opp til museumsbesøket i dag og det var verdt det.

    SvarSlett
  6. mynte valkyrje poirot: nå smilte jeg.

    SvarSlett
  7. Håper din lørdagskveld ble fin, og søndagen mild og fredfull.

    SvarSlett
  8. Takk for at du skrev akkurat det, jeg sa ifra. Jeg gråter ikke lenger.

    SvarSlett