Det oppstod en feil i denne gadgeten

mandag 23. mai 2011

mai.

























mai har vært ganske rarfin så langt. mye sol, litt regn, epler med fregner på, venner med fregner på, pannekaker ganger cirka hundre, mye kulepenn+hud og blå sko. hverdagen er blitt litt fullere av skatter, men jeg synker litt mer for hver dag som går, og jeg er ikke helt sikker på hvor dette er på vei hen. hvor ille det egentlig står til med meg. 

nå skal jeg drikke te og puste og klemme og åpne og lukke hendene. dere vet. sånne viktige ting.

14 kommentarer:

  1. for eit usannsynleg fint trehus!

    SvarSlett
  2. Fantastisk. Rett og slett fantastisk.

    SvarSlett
  3. Eg berre elskar sjørøvarbildet! Er eg rar viss eg heng det opp på veggen når eg ikkje har møtt noken av dei?

    Og ellers vart eg berre superglad av å sjå resten av bilda, alle dei fine detaljane. Du har eit skikkeleg talent for å sjå slike ting, fina!

    SvarSlett
  4. <3 til deg! håper uka di blir full av mange <3-er.

    SvarSlett
  5. ....Bex og Vic? Hvor liten kan verden bli, egentlig?

    SvarSlett
  6. Gjør sånne viktige ting. Det er bra, man har godt av det, alle sammen har det... Mai så veldig fint ut, kjempehyggelig!

    SvarSlett
  7. Så mange fine bilder :) Enig med Regnboge over her, du ser så mange fine detaljer og stemninger.

    SvarSlett
  8. Det var bilete ein kunne drøyme seg bort i. Nydeleg.
    *bloggklem*

    SvarSlett
  9. Å, for ein fantastisk kavalkade av augneblinkar! Eg er faktisk ute og ruslar i Oslo no, skal sjå etter orda dine på brustein <3

    SvarSlett
  10. dette var så flott og trist men mest flott og du er så flink som skriver ting på deg istedenfor <3 sterk pike med fin munn

    SvarSlett
  11. For en helt herlig samling bilder! Ha en fin uke, søte!

    SvarSlett
  12. Åh, for et fint bilde av Håkon! :D <3

    SvarSlett
  13. fantastiske bilder, jeg er så glad for å se at du har det bra!

    SvarSlett
  14. piratbildet! hun jenta, herregud, jeg trodde et sekund det var meg, men det er jo ikke meg, men hun ligner så jææævlig på meg, jeg er litt freaked out.

    SvarSlett