Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 27. mai 2011

mormors bokhyller.

når jeg er på besøk hos mormor og morfar bruker jeg alltid en halvtimes tid på å speide gjennom bokhyllene som gjemmer seg på det gamle barneværelset i andre etasje. bøkene er nesten hele livet for mormor, og hun vil at de skal leve videre etter henne, har sagt at jeg må plukke med meg det jeg vil ha og vise henne det. hvis hun ikke er alt for glad i det jeg henter frem, får jeg det. nesten hver gang finner jeg skatter jeg kan ta med meg hjem. bare se: 























10 kommentarer:

  1. De bøkene var utrolig fine. Så heldig du er som har en mormor som lar deg ta de med deg hjem.

    SvarSlett
  2. Åh, heldiggris! Så utrolig fint. Jeg elsker bøker, særlig de som har levd litt. Lese, bla, lukte, se.

    Bloggen din er nydelig, forresten! Har fulgt deg en stund nå.
    Jeg heier på deg!

    SvarSlett
  3. Åh, det er så gøy å gå på skattejakt etter gamle og nydelige bøker <3

    SvarSlett
  4. Så heldig du er som har en snill mormor med så mange fine bøker! De var koselige å se på. Gamle bøker har mye finere forside og koseligere tegninger inni seg enn de nyere utgavene. Gamle blomster- og dyrebøker synes jeg er ekstra fint :)

    SvarSlett
  5. Så utruleg mykje fint! Mormora mi har òg eit vedunderleg utval av bøker, og eg gjer mitt beste for å ha ei like fin og stor samling.

    SvarSlett
  6. Gamle bokhyller skjuler utruleg månge skattar. Dyre- og fuglebøkene var te å bli skikkeleg forelska i.

    SvarSlett
  7. Wow, så mye fint du fant! Det er rart at de "tunge" innleggene dine gjør meg trist, mens de glade innleggene alltid får meg til å smile. Du er flink til å finne de små, fine tingene, og jeg unner deg liksom alt som er godt!

    SvarSlett
  8. En bok med seler! Det ville Tine likt <3

    SvarSlett