Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 24. mai 2011

savn.

i dag savner jeg:

de oransje gummistøvlene mine.

klemmene til han med skjegget (til de som lurer sees vi fremdeles, i vennskapelige omstendigheter. fint.)

pianoet mitt.

å løpe av alle krefter med tårene i øynene og sviende lunger - å bli tatt igjen, holdt fast, elsket.

bergen.

smaken av makroner fra sebastien bruno.

stjerneregnet for så mange år siden, det som betød alt og som jeg kanskje våger skrive om snart.

kinolukt.

kraften av været som stormet utenfor vinduet i natt.

svabergsomre.

følelsen av i fjor høst (kokosboller, akerselva, pasta og kate nash).

å bli kysset i pannen av en som tror jeg sover.

mamma.


hva savner du i dag?

11 kommentarer:

  1. Jeg stemmer for en spontantur til Bergen. Kanskje jeg tør å si hei til deg.

    SvarSlett
  2. "å bli kysset i pannen av en som tror jeg sover." fint. :)

    hm, jeg vet ikke helt hva jeg savner i dag....

    ønsker deg en fin dag, kjersti.

    SvarSlett
  3. Einig med Valerie!

    Eg saknar han som plutseleg kom tilbake frå utlandet. Og så saknar eg dagane då eg gjekk på det som føltest som verdas beste vidaregåande skule der eg hadde nokon å smile til rundt kvart hjørne.

    SvarSlett
  4. i dag savner jeg hjemme. men på en bra måte, ettersom dagene til jeg drar hjem kan telles på én hånd :)

    SvarSlett
  5. å høre gode venner spille piano i peisestua uten annen grunn enn for sin egen fornøyelses skyld. hundre personer på middag på en gang. å konstant ha noen å snakke med, være med, danse med eller gå tur med til enhver tid. alle de som bor i helt andre deler av landet, i tromsø, i ålesund, i stavanger. sykkelen med det høye styret. lukten av sjø, gress, luft. måkeskrik.

    SvarSlett
  6. haha, du får komme og hente støvlene dine da vet du! :)

    jeg savner å ha besøkkveld med kaker og god mat og ligretto, å ligge i skogen, å klappe hunder, å danse, å være på festival, å løpe i regnet, og frukt.

    SvarSlett
  7. jeg savner også mamma, men det blir jo ikke helt det samme.

    SvarSlett
  8. sv: men jeg ønsker meg dem på bildene :P

    SvarSlett
  9. Jeg ser du har Jostein Gaarders "Kabalmysteriet" i bokhylla. Den er veldig fin. Jeg savner innleggene dine om bøker.

    SvarSlett
  10. trine: jeg leste den kanskje ti ganger da jeg var liten. og det kommer fler slike innlegg... det er vanskelig å skrive om bøker, synes jeg. alltid redd for at ingen skal ville lese.

    mynte valkyrje poirot og valerie: kanskje? jeg savner virkelig bergen. vakre bergen.

    SvarSlett
  11. Ja, kom til Bergen! :-)

    SvarSlett