Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 28. mai 2011

ut på eventyr.

soundtrack: long way home - tom waits


tenk å bli møtt av en sånn fin hendingsinvitasjon (jeg har nynorsk facebook) når en våkner om morgenen, en som er laget av ett av de fineste menneskene jeg vet om - og bare til meg! da blir en varm i hjertet, da. det er godt å bli varm i hjertet når en egentlig er veldig trist, for da beveger følelsene seg litt mer over i tankefull melankoli. så nå sitter jeg og lytter til tom waits og er tankefull og melankolsk.

regn på ruten, mintte i koppen, rød leppestift på leppene. i hodet mitt snurrer bilder av syriner og pene ben, de fineste kyssene jeg har fått og hunder. jeg tror dette blir en av de bedre dagene. en av de jeg klipper ut av hverdagen og limer inn i fotoalbum inne i meg.

ps: i kveld skal jeg lage pannekaker. det burde alle andre gjøre også. pannekaker er cirka det beste som finnes.

6 kommentarer:

  1. åh, nei, nå ser alle hva jeg heter på face og alle kommer til å legge meg til............
    jeg skal prøve meg på en ny pannekakeoppskrift i dag!!

    SvarSlett
  2. Jeg har også facebook på nynorsk! Dult attende<3

    SvarSlett
  3. Så utruleg fint! For ei nydeleg veninne å ha.
    Håpar dagen vert slik du vil, slik de vil, med mange klemmar og god te og pannekaker med blåbær.

    SvarSlett
  4. ja, '..........' betyr som oftest det. eller ironisk. eller oppgitthet.

    SvarSlett
  5. So fantastisk! Både hendingsinvitasjonen, nynorsk facebook og at du ska lage pannekaker:)

    SvarSlett