Det oppstod en feil i denne gadgeten

søndag 19. juni 2011

de gales hus.

hajna har gått i stykker uten å vite hvordan eller hvorfor. hun kaster seg gjennom et butikkvindu i ren desperasjon og blir tvangsinnlagt. innenfor slutter hun å spise, gir kallenavn til alle (både pleiere og innlagte), snakker med døden og observerer, suger til seg og beskriver alt. 


















denne boken er mørk, sår og fylt til randen av ulykkelige, unike og fullstendig troverdige historier. detaljene er så tallrike og vakre at pulsen min øker hver gang jeg leser et par sider, og når jeg skal lese hele boken (noe jeg har gjort mange ganger) må jeg gjøre det helt uten pause, som regel fra ett til fire om natta, uten å spise eller drikke eller krype ut av sengen.

6 kommentarer:

  1. Åh, denne boken er en av mine favorittbøker! Jeg leste den sommeren for 4 år siden. Husker spesielt Formel, med hjernemassen, veldig godt. Selv om det er en mørk bok, husker jeg at den var ganske humoristisk til tider også :) Karin Fossum skriver bra.

    SvarSlett
  2. Å, den fikk jeg kjempelyst til å lese!

    SvarSlett
  3. ja, enig med charlotte. biblioteket i morgen, kanskje? ja.

    SvarSlett
  4. jeg elsker den boka av hele mitt hjerte. og: vi har mange favorittavsnitt til felles!

    SvarSlett
  5. Eg må lese den boka snart, så langt har eg berre sett filmen.

    SvarSlett
  6. Har aldri lest boka, men nå fikk jeg virkelig lyst til det :)

    SvarSlett