Det oppstod en feil i denne gadgeten

mandag 6. juni 2011

for christ's sake, we're all damaged goods.


playing by heart er en slik film som får meg til å smile uansett hvor trist jeg er; noe som er rart, for den er full av triste historier, triste smil, triste samtaler. det er egentlig ikke så mye mer å si om den, annet enn at den inneholder sean connery, angelina jolie, en enøyd katt, tannkremkyss, tårer, fordrukne samtaler, dansing, sinne, håp og et av mine yndlingsdikt. en bra måte å avslutte mandagen på, spesielt hvis en kommer inn gjennom døren med slitne lemmer og en synes det er litt for varmt og folksomt ute og litt for kaldt og tomt inne.

(the wonderful thing about falling in love is that you learn everything about that person, and so quickly. and if it's true love, then you start to see yourself through their eyes. and it brings out the best in you. and it's almost as if you're falling in love with yourself.)

8 kommentarer:

  1. Det sitatet va nydeleg. Då hadde det vore fint å bli forelska snart.

    SvarSlett
  2. Så snart eksamensmaset er over skal eg sjå den filmen! (Eller kanskje eg bør sjå han midt inni maset, for å få ein liten pustepause og gråte og smile på same tid.)

    SvarSlett
  3. Jeg likte overskrifta!

    SvarSlett
  4. mynte valkyrje poirot: midt inni maset. definitivt. se den to timer før du legger deg, eller stå opp tidlig for å se den. ps, jeg poster trøstepremien din når jeg får råd til frimerker.

    trine: den er et sitat ifra filmen - se den!

    SvarSlett
  5. I will! Trur eg skal vente til eg er i Bergen og føler meg litt ekstra einsam og engsteleg for eksamen.
    Awh, that's okay, no worries. :)

    SvarSlett
  6. Åh, den vil jeg se! Du har sett så mange fine filmer. Jeg vil se alle sammen, jeg vil finne et sted å kjøpe de eller låne de, slik at neste gang du skriver et fantastisk innlegg om en fantastisk film, så kan jeg kjenne meg igjen og tenke "Ja, akkurat sånn føltes den"

    SvarSlett
  7. nikita: den neste filmen jeg har tenkt å skrive om heter hedwig and the angry inch. nå kan du se den før jeg skriver om den! det er en stund til tror jeg. kjøp på amazon.co.uk - der er det billig med film <3

    SvarSlett