Det oppstod en feil i denne gadgeten

mandag 27. juni 2011

mitsu.













når jeg har lyst på sushi går jeg alltid på mitsu sushi&baguette, som ligger i møllergata. der kan en spise fantastisk god og utrolig billig sushi, baguetter, diverse nuddel -og risretter. øl og vin koster en femtilapp, omtrent. lokalet er bittelite, og i motsetning til de fleste sushirestauranter i oslo, der normen er hvite duker, skyhøye priser og stressede servitører, er mitsu avslappet og hjemmekoselig, med blanke trebord og rislamper, og på veggene henger store bilder av trær med blomster på.

i dag var jeg der med fine vidar og miriam. vi spiste og lo, og etter maten drakk vi grønn te fra en stor, breddfull kanne. det ble to kopper til hver - og kostet tredve kroner. mitsu er stedet å være, altså.

5 kommentarer:

  1. Takk for tipset! Dit må jeg dra.

    SvarSlett
  2. hvis de har vegetarsushi så blir jeg med en gang.

    SvarSlett
  3. Så fint det var der! Litt same kommentar som Tine Katrine: Har dei vegansk mat/mat eg toler, vil eg gjerne ete der ein dag.

    SvarSlett
  4. Der ve eg prøve sushi for fyrste gong. Håpar det ikkje blir lenge til.

    SvarSlett
  5. Åh, jeg vil dit, jeg vil dit, jeg vil dit!

    SvarSlett