Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 7. juni 2011

å sitte våken med en ordmagiker som selskap.

 "and just when you’d think humans were more malignant than ever hell could be, they occasionally showed more grace than heaven ever dreamed of."

"the whole of life is just like watching a film. only it's as though you always get in ten minutes after the big picture has started, and no-one will tell you the plot, so you have to work it out all yourself from the clues."

"turn selfishness into a weapon! make all things yours! make other lives and dreams and hopes yours! protect them! save them! bring them into the sheepfold! walk the gale for them! keep away the wolf! my dreams! my brother! my family! my land! my world! how dare you try to take these things, because they are mine!"

leiligheten lukter regn, jeg har grønn te og leser små, utskårne ordskatter skrevet av terry pratchett.(det finnes mange fler her, hvis noen lurer) jeg vil ikke sove ennå. og det skal jeg ikke heller.

5 kommentarer:

  1. mynte valkyrje poirot: alle burde lese alt av terry pratchett og henge de viktigste bitene opp på veggen slik at de ikke glemmer dem.

    SvarSlett
  2. Det er så mykje eg skulle ha/vil lese, må ta det litt etter litt så eg ikkje vert overvelda, men håpar å få god tid til å lese i sommar når eg ikkje treng tenkje på pensum for ei stund.

    SvarSlett
  3. mynte valkyrje poirot: du får si ifra vet du, så kan jeg komme med bokforslag når du klarer.

    SvarSlett
  4. Det skal eg gjere! Har fleire eg har kjøpt som eg ikkje har fått kome til enno òg, vert alltid så overvelda av pensum når eit nytt semester byrjar.

    SvarSlett