Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 4. juni 2011

vet dere hva?

soundtrack: a sorta fairytale - tori amos


i dag har jeg følt meg vakker, gått ute i solen med en fin en som heter marie og følt meg vakker. det er ganske fantastisk. det er et jævla mirakel.

akkurat nå er jeg svett og barbent og alene. et lett smil leker med ansiktstrekkene mine, blander seg med bevegelsene, med sangen. jeg spiller tori amos så høyt som pappas gamle stereoanlegg vil tillate, kan alle ordene. jeg kan alltid alle ordene. i magen har jeg jordbær og smeltet sjokolade og vannmelon og koriander.

nå er den her; den rareste, varmeste årstiden. endelig. jeg blir like satt ut hver gang. vindkast som løfter opp skjørtekanten, gress under tærne, søvnige humler... og solen. solen, som fester seg i frukt, på havoverflaten, i håret. jeg kan lukte den, den får meg til å skinne, glinse, huden min er så hvit at den kaster lyset tilbake, men det smetter inn gjennom porene og legger på svøm i årene mine, bruser rundt med blodet. jeg bærer det inne i meg.

det er sommer.

12 kommentarer:

  1. Du fortjener det! :)

    SvarSlett
  2. "huden min er så hvit at den kaster lyset tilbake, men det smetter inn gjennom porene og legger på svøm i årene mine, bruser rundt med blodet. jeg bærer det inne i meg."

    Åh, du e so magisk!

    SvarSlett
  3. regnboge: kjære deg. takk. og det er du og.

    SvarSlett
  4. Du fortjener så veldig å føle deg vakker, for det er du jo, du er himla vakker. Håper sommeren behandler deg pent.

    SvarSlett
  5. Du ér vakker. Håpar du får mange fleire fine dagar som denne.

    SvarSlett
  6. fatastisk følelse det, å føle seg vacker.

    SvarSlett
  7. du ER vakker, kjersti <3

    SvarSlett
  8. Tori <3
    gleder meg til 20. oktober :3

    SvarSlett