Det oppstod en feil i denne gadgeten

mandag 20. juni 2011

vise om natta



det er lenge te sola står opp
frå bak havet der hu bur
drikker vann frå en mørkeblå kopp
mens blikket møter mur

eg deler vatnet mitt kun med meg sjølv
men eg e'kkje særlig tyste
eg tru'kkje noen he gjort dette før
eg er vel blant de fyste

tenk om du kunne komt på besøk
opp trappå, gjønå mørket
eg sko'kkje sagt noge om du lukta løk
eller om du gjekk i dørken

for me trenger ikkje gjer nogen ting
kan sjå på månen når han skinner
en masse skygger som danse omkring
te de plutselig forsvinner

ingen trenger vær redde
ingen trenger vær redde nå
ingen ting er på ferde
kjenner en som passer på

men koss kan du veta at eg he lyst
te å få besøk av deg no?
oppi trappå, der er det heilt tyst
og på dørå banker ingen på

3 kommentarer: