Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 7. juli 2011

det gikk ikke.

kjolen min er skitten. jeg har tre sukkerbiter i lommen og en vond smak i munnen. hodet banker i takt med pulsen, går alt for fort, føles ekkelt og rart.

jeg kan ikke huske sist jeg følte meg så mislykket og håpløs som i dag. det føles som om jeg har gjørme i årene mine, som om jeg er ribbet for all skjønnhet, alle gode egenskaper. det gjør vondt. 

men jeg skal snu det i kveld. for det er det en gjøre når det eneste hodet vil si er jeg klarte det ikke. en må snu slike følelser, tvinge dem vekk, forvandle dem til noe annet - for selvhat fører ikke til noe som helst konstruktivt.

4 kommentarer:

  1. Eg trur du kan gjere alt du vil, men det kan vere vanskeleg å snu slike kjensler i blant. Håpar du får det til.

    SvarSlett
  2. Savner deg...Gleder meg til å komme tilbake til Oslo <3

    SvarSlett