Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 21. juli 2011

girls in their summer clothes.

lakrisis på løkka og tærne i akerselva. het asfalt og kirsebær uten stilk. jeg tørker svette av pannen og smiler, teller nye fregner, legger meg ned på bakken utenfor ica og ser håret mitt blande seg med gresstråene, kjenner vinden leke med legghår og kjolestoff. denne sommeren er det bare meg. jeg haster og glir gjennom byen, åpner meg for luften enten det er brennende sol eller midnattsregn. musikken er alltid med meg, jeg har valgt ut alt som har riktig smak og riktige farger, toner, knuger den så hardt til brystet at rytmer og melodier og ord fester seg i hvert skritt, hver bevegelse, hvert ansiktsuttrykk. musikken kaster seg rundt med vinden og svever lett omkring meg. og den finnes her.


til de som ikke har spotify:

2 kommentarer:

  1. I den nyaste episoden av So You Think You Can Dance hadde Tyce Diorio brukt ein Tori Amos-song (Precious Things) til rutina han hadde koreografert, det var så fantastisk å sjå og gjorde meg glad - nesten like fantastisk og glad som orda dine gjer meg med dette innlegget. Du er fin, du!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for spilleliste, det var fint :)

    SvarSlett