Det oppstod en feil i denne gadgeten

onsdag 27. juli 2011

sol. het asfalt. musikk i gardinene.


jeg registrerer ikke pusten din mer, ikke hjerteslagene, armene, håret, du er som gått i oppløsning for meg, jeg kjenner varme, din og min egen, den sprer seg gjennom alle årer, alle lemmer, men kroppen min er borte, den tilhører meg ikke, den forsvant da jeg lukket øynene og kunne føle smilet ditt i munnviken, og nå er alt jeg er, alt du er, et kyss.

minuttene tar fyr, flammer opp, forsvinner, legger seg til ro inne i oss.  vi har fått kroppene våre tilbake og du er blank over hele din, har vært stille lenge, men nå gir du lyd til det du tenker, smiler og sier, det er noe med kyss, med smaken av selve kysset, ikke av den du kysser, leppene i seg selv, men kyssets helhet og form. å kysse deg smaker... konsentrert. som når du har noe sterkt og søtt i hånden, bare en liten bit, som et stykke mørk sjokolade, og du legger det midt på tungen og lukker munnen, venter på at det skal smelte. slik smaker kyssene dine. 

jeg trekker deg nærmere, gnir nesen mot armhulen din, du lukter svette og deodorant og sex og jeg smiler, er klar for det du skal si, det du lurer på, svaret mitt brenner mykt i brystet, og når du spør fletter jeg fingrene dine inn mellom mine egne.

lykke. du smaker lykke.

4 kommentarer:

  1. Jeg svarer her, det er så lett å glemme av å sjekke etter svar på tidligere innlegg. Ja, jeg har trykket "liker" på binders-siden din :) Jeg så at du skrev noe om binders i Twitter-feltet til høyre i margen her på bloggen, og så trykket jeg på linken. Du har så mange gode og fine ord og ideer! Jeg likte denne spesielt godt! Kjempegod symbolikk :)

    SvarSlett
  2. Herlighet, ordtryllevidunder, altso!

    SvarSlett
  3. dette traff. takk. ble veldig inspirert av dette. så kommentaren din på hjartesmil. nå har jeg også lagt igjen en, hadde ikke klart å skrive så fint hadde det ikke vært for ditt skriveri, tror jeg.

    takk.

    SvarSlett