Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 20. august 2011

armhulehår.

































foto: ukjent

jenter med hår i armhulen er noe av det mest sexy jeg vet om. jenter med hår i armhulen er jenter jeg ser ekstra lenge på, jenter jeg tenker på om kvelden, jenter som fester seg. jeg vet ikke hvorfor, det bare er slik. jeg har ingen prinsipper angående personlige barberingsvaner, det dreier seg ikke om feminisme for meg - selv om jeg på ingen måte kan forstå hvorfor det skal være mindre akseptabelt at en jente lar være å barbere seg enn en gutt - jeg synes ganske enkelt det ser skikkelig fint ut, virkelig kvinnelig, og det får meg til å tenke på lukten av hud, lukten av svette og lukten av sex. deilige lukter, lukter som svinner når kroppshåret gjør det. hår under armene ser riktig ut for meg, det skaper en nydelig kontrast mellom det som er mykt og det som er akkurat litt grovere. jeg elsker det.

7 kommentarer:

  1. jeg missliker hvordan verden ser det som mindre akseptabelt med kvinner med hår. menn blir jo stempla som noe om de skulle ville bli kvitt hår

    SvarSlett
  2. catharina: jeg mener at frisering av kjønnshår, legghår og armhulehår burde være like lite et meningsuttrykk som en vanlig hårklipp. det dreier seg om hva en liker selv. det burde i alle fall gjøre det. ingen burde føle seg presset til å barbere seg (eller la være) på noe sted, verken menn eller kvinner.

    SvarSlett
  3. Jeg har ingenting imot det, men det er så slitsomt med folk som skal klage på andre som ikke liker det. Spesielt sånne nazi-feminister som prøver å gi deg dårlig samvittighet bare fordi du ikke liker det selv. Been there, done that liksom.

    SvarSlett
  4. Poenget mitt er; kan ikke folk bare gi faen i hva andre gjør og heller bare holde slikt for seg selv?

    SvarSlett
  5. jeg synes heller ikke armhulehår er så verst. det er litt 'fransk' på en måte. neida. jeg liker bare at at ting er naturlig. ikke en hel busk, men litt sånn at man ikke har shava seg på en uke eller noe.

    SvarSlett