Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 5. august 2011

hjemme igjen, akkurat innenfor regnet.

i dag er jeg hos sven. han synger om omeletten sin, vil slåss med slegge, fornærmer meg, lager middag, lager te og lar meg sove i fanget sitt. så ser vi film, det er nesten alltid silent hill, sven i sofaen, kjersti i vinduskarmen. når jeg sitter i den får jeg øye på mye fint.



en dame med gule gummistøvler, akkurat slike som jeg ønsker meg.



et rødt teppe.



folk med handleposer, på vei hjem.



blomsterkasseblomster.



åpne vinduer, lukkede vinduer. jeg undrer på hvem som vil puste inn uteluften uten å gå ut. hvem som foretrekker å dempe suset fra regnet og bilene og alt.

3 kommentarer:

  1. Sven er en kul kar, og det er du og! Jeg vil treffe deg Kjersti. Du er i Oslo nå sant? Jeg flytter ut på Søndag, og skal til Gotland på Tirsdag, men vi får det sikkert til en dag! :D

    SvarSlett
  2. Regn er så fint, også fra vinduskarmen <3

    SvarSlett
  3. Regn og vindaugskarmar er definisjonen på kvardagsmagi.

    SvarSlett