Det oppstod en feil i denne gadgeten

mandag 22. august 2011

inger kan tegne...










































































































































 ...og en dag skal vi lage en tegneserie sammen. det bestemte jeg sånn omtrent akkurat nå. jeg har forresten kjent henne siden jeg var to år gammel. det er ganske fint.

~

takk for alle svarene på pivot questionaire-innlegget! det var så fint å lese gjennom alt sammen, og tenk at så mange av oss elsker lyden av regn ♥

3 kommentarer:

  1. ååh, for noen fine skisser! Ååh jeg får lyst til å ta opp tegning igjen!

    SvarSlett
  2. Eg vart forelska i dei på den andre teikninga. Eg vil møte ein slik ein som kan fortelje meg om korleis ting eigentleg heng i hop.

    Og eg er med på at dokke må lage teikneserie <3

    SvarSlett