Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 4. august 2011

so i need a flight home, there's no day to argue, no, i need my pillow.

soundtrack: love letter - lisa mitchell



hver natt har jeg gått i langsomme, rette linjer over plankene på balkongen.
hver natt har lyset vært for grått,
for blekt,
for sterkt.
hver natt har luften vært kald.
hver natt har himmelen vært lukket og tom,
eller; full av skyer.
hver natt har katten sittet på det samme stedet, vendt bort fra meg.
hver natt har jeg lyttet til den samme musikken.
hver natt har hjertet grått etter min by,
etter min seng,
etter mitt hjem.

3 kommentarer:

  1. mynte valkyrje poirot: å, du er vel fin. unnskyld at jeg ikke får til dette med brev helt ennå. jeg lagrer alle og griner når jeg får dem, uansett hvem som sender, men jeg blir helt utmattet av å skulle svare på post...

    SvarSlett
  2. Det må du ikkje tenkje på, det går heilt fint. :)

    SvarSlett