Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 16. august 2011

tunge dager, nytt håp.

hei. de siste dagene har vært ganske fulle og overveldende, jeg har sovet i firetimers intervaller og ordnet ganske mange ting og forsøkt å presse inn venner og vinduskarm og en joggetur - og klart det - så jeg er rimelig sliten. i dag har jeg hatt min første time med ny psykolog på ny dps, som jeg skal skrive om ganske så snart. før klokken blir syv i morgen tar jeg toget til bergen for å besøke en fin en som heter helle, som jeg ikke har sett på et år. det blir fint. jeg har noen fnugg av håp i meg for denne høsten. håp om fremskritt og litt mindre kaos.

7 kommentarer:

  1. jeg skulle også kommentere med et hjerte. hjerte.

    SvarSlett
  2. flinke du! jeg kjenner det bli godt med høst. en ny start. nye utfordringer og nye mål. <3

    SvarSlett
  3. Velkommen til byen blant dei sju fjella! :-)

    SvarSlett
  4. Stå på, dette kommer til å bli bra. : )

    SvarSlett
  5. Eg håpar fnugga kan verte til store, vakre snøkrystallar.

    SvarSlett