Det oppstod en feil i denne gadgeten

søndag 4. september 2011

det er alltid koselig å somle litt før vi legger oss.

vi kan se på bilder av havet og prøve å huske lukten av det med hele kroppen, med cast a hook in me av laura veirs i bakgrunnen.



spise brød og bønner, bare for å være ekstra snille med magen. magen liker bønner og brød.



sortere bøkene i bokhyllen etter farge.



legge to lag neglelakk.



kanskje kline litt, om muligheten byr seg.



se en nydelig film(bildet over er fra peter's friends).



eller ta et bad og kjenne på hvor deilig det er å være av fysisk stoff, med egne, magiske nerver over alt.


om det er mørkt og klart ute kan vi se på månen. prate om at den har en diameter på lengde med australia, øst til vest, eller hva en månesten lukter for noe.



og så er det god natt, kanskje i en egen alenehule under dynen, kanskje i haug, kanskje med en katt bak puten eller en fin en av stoff klemt mot brystet.

6 kommentarer:

  1. Åh, fint. Nå ble jeg glad og ganske varm om hjertet her jeg sitter og burde sove men får ikke til. Jeg har hørt på den rosa karusellen min spille, det er også en fin ting å gjøre. God natt, fine Kjersti!

    SvarSlett
  2. maren: jeg får heller ikke til. det er nok mange av oss. glad du fikk litt varme om hjertet ditt, det fikk jeg også nå <3

    SvarSlett
  3. No fekk eg lyst til å skulle leggje meg, berre for å kunne gjere alt ditta før eg sømna. Hjartevarme. Merci.

    SvarSlett
  4. Eg fekk ikkje til å sove i natt, kasta meg fram og tilbake og hadde altfor mange minne og tankar som surra rundt på flugevenger, men dette hjelpte i augeblikket og kanskje det hjelper når eg igjen skal prøve å sovne i natt.

    Du er vakker.

    SvarSlett
  5. mynte valkyrje poirot: kommentarene dine er alltid så fulle av deg. det setter jeg virkelig pris på. jeg sov heller ikke noe bra i natt, følte meg som om jeg lå våken hele tiden mens jeg egentlig bare sov veldig lett. jeg vil anbefale deg å se peter's friends om du ikke får sove i alle fall, for den er ultrafin. takk.

    regnboge: takk, kjære <3

    SvarSlett
  6. Takk! <3 Å kunne representere meg sjølv med tekst er ein av dei få tinga eg er stolt av. I mine glansdagar som moderator på NRK Backstage var det noko eg gjorde dagleg, og eg møtte mange eg elles berre hadde snakka med på nettet. Eit av dei beste komplimenta eg har fått var frå ein av dei som sa at eg var akkurat den same personen som den på forumet/nettet. Eg veit ikkje om alle hadde sett på det som eit stort kompliment, men for meg var det det. Så igjen, takk til deg. :) (Peter's Friends vert lasta ned as I'm writing this.) Og så håpar eg du får sove i natt, ei slik god søvn som gjer at ein har lyst til å stå opp. Eg saknar slik søvn.

    SvarSlett