Det oppstod en feil i denne gadgeten

onsdag 21. september 2011

elvelangs i morgen.







hvert år i september blir akerselva et eventyrland av lyskunst og vakre installasjoner. mange mange tusen bankende hjerter vandrer ned langs elva, fra frysja til sentrum, for å se på faklene og fargene og det vakre vannet og hverandre. i år skjer dette på torsdag, altså i morgen, og startskuddet går klokken åtte. det finnes ikke så mye med oslo jeg kan anbefale mer enn denne opplevelsen, så om du er her, værsåsnill, dra. kanskje vi får øye på hverandre.

elvelangs har en egen facebookeventside, og den ligger her.
programmet for kvelden finner du her.

14 kommentarer:

  1. Jeg elsker Elvelangs! Og jeg gleder meg sånn til i morra <3

    SvarSlett
  2. Åh, skulle ønske jeg kunne. Men tror ikke jeg orker det etter en 14-timers arbeidsdag.

    SvarSlett
  3. no skulle eg ønske eg budde i oslo! kryssar fingrane for at du deler litt i etterkant ^^

    SvarSlett
  4. Jeg har lyst, men det er så mye som skjer for tiden, spørs om jeg rekker det. Skal prøve!

    SvarSlett
  5. Eg vil til Oslo. No, og vere dar til i mårå...

    Det kjem sikkert til å bli skikkeleg fint og stemningsfullt:)

    SvarSlett
  6. aikidoklubben min (da inkludert meg) skal ha en post der vi har oppvisning på elvelangs i morgen!! jeg er den yngste der, 14 år, blond med krøller i en hestehale og med en blå stripe på beltet. lov å si ifra hvis du ser meg!
    *aikido er en selvforsvarskunst.

    SvarSlett
  7. Æsj :( jeg gikk glipp av det i fjor, og jeg går glipp av det i år også :(

    SvarSlett
  8. åh. jeg tror nesten jeg bare må dra og se på det istedet for å lese til historieprøve. det virker litt viktigere.

    SvarSlett
  9. Åh så fantastisk!! <3 hvorfor bor jeg ikke i asker? -_-
    karoline

    SvarSlett
  10. Det ser eventyrlig vakkert ut, ønsker meg til østlandet for første gang på ganske lenge.

    sv: hihi, er det sant? det er det fineste jeg har hørt i hele dag! <3 skal begynne å ønske meg mopser mye oftere.
    og tusen takk. jeg har tusen varme sommerfugler i magen og balanserer litt mellom redd og stolt.

    SvarSlett
  11. Så fabelaktig! Ser ut som ei blanding av Alice in Wonderland og Big Fish. Ååh, magi. <3

    SvarSlett
  12. maren: jeg håper jeg ser deg! eller at du ser meg. jeg tenker å begynne oppe ved frysja ved åttetiden.

    emma: jeg skal se etter deg! håper jeg er på rett sted til rett tid.

    ragni: er ganske mye fint her på østlandet altså.

    mari: det er garantert viktigere. tro meg. skrik ut om du får øye på meg!

    alle andre fine: mange hjerter. blir så glad av kommentarene.

    SvarSlett
  13. Så utrolig flotte bilder! Har hatt lyst til å dra på Elvelangs, men fikk ikke dratt der i år heller! Får virkelig holde av dagen neste år :) Ha en fin helg!

    SvarSlett