Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 3. september 2011

en dag blant mange dager.

bildet er linket

tom bankkonto er et hinder mellom meg og ny kniv i nattbordskuffen.
utrevne sider er tegninger jeg ikke vil ha.
smuler og klær på gulvet, sofaen, sengen, er utmattelse.
harde strenger under fingrene er å forsvinne.
rumlende mage er et stønn av lengsel.
raggsokker på føttene er skjold.
nyvaskede hender er utbrukte redskap.
eselører på annenhver side er dyrebare skatter.
kaldt spytt på høyre side av nesen er balanse.
vann forbi leppene er ånde.
stillhet er lyden av alt som ikke er her.

3 kommentarer:

  1. ja! det er sant:) veldig fint, du er så dyktig

    SvarSlett
  2. "stillhet er lyden av alt som ikke er her."
    Det gav gjenlyd og spratt mellom veggane i leilegheiten min og slo meg rett i hjartet. Så sant og så sårt. Klem og kyss til deg.

    SvarSlett
  3. (i mangel på ord sier jeg bare) ^ JA

    SvarSlett