Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 23. september 2011

fisk. bare sånn fordi.
































































































































helt alvorlig: finnes det noe rarere enn disse glatte, blanke skapningene som stirrer og blåser bobler og vifter seg omkring langt nedi dypet, og innimellom litt under havoverflaten (der de danser mellom solstrålene)? ofte drar jeg til dyrebutikken på oslo city bare for å se på fisken. mange av dem har bart. bart! tenk det, da. de mangler bare monokkel og stokk. og tversoversløyfe. gentlefisk

8 kommentarer:

  1. Awh, gentlefisk, for ein fantastisk idé! Fiskar er ganske geniale.

    SvarSlett
  2. Jeg hater fisk, både å se de, spise de og sånn ellers ;) Men jeg liker bloggen din! God helg!

    SvarSlett
  3. Åh så søt tanke om gentlefisk!

    SvarSlett
  4. fantastiske fisk! :D
    karoline

    SvarSlett
  5. karoline: du, bare en ting, jeg tror det går fint an å kommentere med bare navnet (altså karoline) og ingen hjemmeside, så kan du være anonym med navn, på en måte. og ja, finefisken!

    regndrope: jeg tenker alltid det når jeg ser fisk med bart.

    maren: ja <3

    julesengel: koselig at det ikke er omvendt da, at du elsker fisk og hater bloggen min.

    mynte valkyrje poirot: visst er de det.

    SvarSlett
  6. haha :) så skjønte jeg det :) kjekt å vite :P

    SvarSlett
  7. Hihi, gentlefish. Eg måtte le litt. du e so fin!

    SvarSlett