Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 15. september 2011

i dag...

... våknet jeg med sort sminke i halve ansiktet.

... husket jeg å ta alle pillene mine, to ganger hvit citalopram og fire ganger gulblank omegatre.

... klappet jeg en myk og rar hund som stod utenfor kiwi i sannergata. 

... spiste jeg nox og roxkarameller til frokost.

... svinset jeg ned langs akerselva med hilde ved min side. vi hang på broen ved wallmans salonger og bare pustet, fikk vann på tærne fordi vannet flommet over og raste noe helt avsindig. overflaten så ut som eksplosjoner og myk glasur og olje på en gang. det hang en regnbue i luften.

... kjøpte jeg massevis av nye teskjeer på maritabutikken, pluss noen nydelige suppeskåler, og en bittebitteliten ildfast form med en rose på.

... så jeg på grey's anatomy og gråt, fordi det skjer så mye fintrist og fordi jeg har blitt avhengig.

... drakk jeg sort te med tine katrine og så på dårlig film. det var ganske vondt, egentlig, for på fredag drar hun til kina og blir borte i fem uker, og jeg savner henne allerede. jeg fikk med meg to planter som jeg skal være reservemamma for, da. ganske fint.

... skrev jeg fire sider i notatboken, om høsten og kjærlighetssorg og forelskelse og elver.

... drakk jeg varm sjokolade til femti føkkings kroner på pascal og så på folk som gikk forbi. en gutt kastet meg femseks blikk og smilte, og jeg ble glad.

... leste jeg ut reaper man av terry pratchett, og tenkte på døden og ørkener og brosten og hjertealderen min.

13 kommentarer:

  1. Er veldig glad i Terry Pratchett. Gulper ned den slags på høykant.

    Forresten tror jeg ikke det er lov til å spise godteri til frokost. Eller kanskje det er det.

    SvarSlett
  2. Maritabutikken e so fin! Håpar eg kan svinse dar ilag med deg igjen ein gong. Og kanskje vi rekk Akerselva då.

    <3

    SvarSlett
  3. Ah, det høres ut som en ganske ålreit dag. Du er tøff! ... og jeg også har plutselig oppdaga Grey's Anatomy nå som det har begynt å gå på TV på ettermiddagene. :)

    SvarSlett
  4. siri: har du lest the wee free men serien? SYKT vakker. og jeg er voksen så jeg spiser godteri til frokost hvis jeg vil det tenk. men vanligvis spiser jeg ordentlig frokost, for det er så viktig.

    regnboge: de har en smaragdgrønn sofa der som jeg har festet meg litt på. håper jeg får meg den!

    tinekatrine: jeg husker da alt i verden! ehe.

    ane: ganske ålreit, ja, og takk, jeg prøver <3 på tv tror jeg det er sesong seks som går, da har du mange andre sesonger å oppdage når det er slutt!

    SvarSlett
  5. jeg så også på grey's anatomy og gråt
    Karoline

    SvarSlett
  6. Håper kakaoen var god i hvert fall :) Jeg drikker noen ganger kakao på Stockfleths, den med Valhrona-sjokolade. Den er litt dyr, men såå god. Så da er det verdt det. Forresten kom jeg på Adeleide nå. Den fine sangen til Thomas Dybdahl, vet du. :)

    SvarSlett
  7. ine: kanskje jeg er rar, men jeg vet faktisk ikke, har ikke hørt den sangen. men det skal jeg gjøre. har hørt deg snakke om stockfleths mange ganger, og når jeg går forbi den tenker jeg alltid på deg <3

    SvarSlett
  8. flink
    jeg vil komme på besøk til deg. jeg skulle jo egentlig til deg den 22.juli, så skjedde det vonde

    SvarSlett
  9. pernille gulette: kanskje neste uke?

    SvarSlett
  10. Dette innlegget var så fint at eg byrja gråte. <3 Kjempefin liste om fintriste ting og alt over og under. Tinga du har kjøpt høyrest nydelege ut.

    SvarSlett