Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 30. september 2011

jeg.


jeg forstår ikke materie.

7 kommentarer:

  1. ikke jeg heller, men for meg er det ikke en trist eller tung ting. for meg utløser det forundring og fascinasjon. jeg tror det kan bli sånn for deg også.

    SvarSlett
  2. hilde: det var slik for meg. til det ikke kunne være slik lenger. og det er fremdeles slik. jeg er full av forundring og fascinasjon; jeg elsker materie, materie er... helt fantastisk. men jeg forstår ikke. og det finnes ikke av noen grunn. så jeg sørger. jeg har ikke mistet troen på grunn av alle de vonde tingene som har skjedd - jeg innså at jeg ikke trodde mer helt plutselig, mens jeg lå i sengen. jeg tror ikke det kommer tilbake.

    emma: <3

    SvarSlett
  3. du må slutte å holde deg fast i tinga også fyller de deg med sin meningsløse skjønnhet.

    SvarSlett
  4. anonym: må og kan er forskjellige ting. kanskje jeg må, men jeg kan ikke.

    SvarSlett
  5. Ikkje eg heller, men det fascinerer meg og gjer meg undrande og interessert.

    SvarSlett