Det oppstod en feil i denne gadgeten

søndag 11. september 2011

"kanskje, viss eg hadde kyssa han, ville han blitt til ein prins. men eg vil egentlig ikkje ha ein prins, so difor let eg det vere med det."






ragnhild er en slik lurvehåret jente som jeg helst skulle hatt gjemt i bokhyllen, eller kanskje hun kunne kommet gjennom en tryllestøvportal hver kveld og lest egne eventyr for meg, om tordivler og høsten og bringebær i koppen. ingen skriver så vakkert om skog, vær, fjell, dyr, insekter, blomster og naturens gaver som ragnhild. bloggen hennes er huldre, skildringer, skattejakt og magisk antropomorfisering, dialektord triller inn i bevisstheten og en blir bare forelsket. hun er helt uskyldig og veldig klok samtidig, en selvmotsigelse i seg selv, og hun burde hatt mange hundre følgere synes jeg, men bloggen er nesten helt usynlig og bortgjemt, er litt sjenert kanskje, dekker seg i jordnære farger og stikker seg ikke så mye ut. en av mine største ønsker er at hun gir ut barnebok, og om hun ikke samler de vakre historiene sine snart blir jeg nødt til å gjøre det selv. 

3 kommentarer:

  1. Jeg er så glad i bloggen hennes! Og i din.
    Ha en fin søndag med te og regn og gode ting <3

    SvarSlett