Det oppstod en feil i denne gadgeten

søndag 18. september 2011

å ligge på gulvet fordi verden er så vond / save me.

soundtrack: save me - aimee mann








you look like
a perfect fit
for a girl in need
of a tourniquet

but can you save me?
come on and save me
if you could save me
from the ranks
of the freaks
who suspect
they could never love anyone

'cause i can tell
you know what it's like
the long farewell
of the hunger strike

but can you save me?
come on and save me
if you could save me
from the ranks
of the freaks
who suspect
they could never love anyone

you struck me down
like radium
like peter pan
or superman
you have come

to save me
come on and save me
if you could save me
from the ranks
of the freaks
who suspect
they could never love anyone

9 kommentarer:

  1. Sender deg et søndagskveldshjerte: ♥

    SvarSlett
  2. gulv er ganske undervurdert, jeg, personlig, liker gulvet. det er nærmest jorda, men ikke så langt unna drømmene. cyberklem

    SvarSlett
  3. Nydelege songen. <3
    Eg hadde redda deg om eg kunne. Sender kjærleik og klemmar og alt som er fint og godt.

    SvarSlett
  4. Den vakraste dansevideoen eg veit om. Har eigentleg følt behov for å ha den litt for meg sjølv, men her får du den:

    http://www.youtube.com/watch?v=Hk9-qH5fyTU

    SvarSlett
  5. når alt tynger meg ned synes jeg gulvet er så trygt, for der finnes på en måte ikke tyngdekraften, du er på bunnen og ingen kan ta deg. men det er ikke fint at du har det sånn. hjerte til deg og den fine sangen jeg er veldig glad for at du delte.

    SvarSlett
  6. mari: gulvet har en annen fordel for meg, jeg kan ikke se så mye av verden mer. bare opp opp opp. ikke rotet rundt meg, ikke mange skarpe inntrykk... bare taket og litt av veggene... eller himmelen.

    june: den skal jeg se når jeg spiser middag i dag.

    mynte valkyrje poirot: det vet jeg. kjærleik tilbake.

    anonym: jeg er veldig glad i gulvet. ligger mye på det selv.

    maren: <3

    SvarSlett
  7. fantastisk men trist tekst
    karoline

    SvarSlett
  8. Jeg har en fotoserie som handler om å ligge på gulvet, kanskje fordi verden er vond, eller av andre grunner. Jeg liker å ligge på gulvet, og føler serien handler om å distansere seg og laget sitt eget lille rom der nede på gulvet.
    Selv om dette kanskje ikke var en kommentar som hadde så mye med innlegget å gjøre, så er den i hvert fall her http://mathildenicoline.com/04.html

    SvarSlett