Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 30. september 2011

pelskledd medisin.

























































jeg satt i vinduskarmen og drakk cola og kjente tungsinnet vokse. det gjorde vondt et sted i brystet, musikken ble tykk i ørene mine og jeg ville ingenting annet enn å gjemme meg under sengen og gråte, det føltes ut som om jeg var laget av savn og glassbiter... men det kom ingen tårer og jeg var ikke trøtt nok til å sovne inn, så jeg lette opp fine dyregifer på nettet i stedet. etter en time med små, rare vesener som gjør små, rare ting, kjennes det litt lettere. sikkert noen underlige hormoner eller stoffer som slippes løs på grunn av morsinstinktet eller noe sånt. uansett hva det er, trykker jeg det tett inntil meg og er glad for at det finnes. og jeg smiler. selv om jeg er helt alene og oslo er en mørk by akkurat nå.

10 kommentarer:

  1. tror noen av bildene dine ikke helt vises som de skal.

    SvarSlett
  2. De pingvinene er så fantastiske at jeg ler og smiler hver eneste kan jeg ser den, kan bare bli sittende å stirre <3

    SvarSlett
  3. Dyr er den fineste medisinen som fins <3

    SvarSlett
  4. Ååååh, made my morning! (Ja, eg er B-menneske)

    SvarSlett
  5. SE!
    http://rachelbrice.tumblr.com/post/10769178073

    SvarSlett
  6. Denne når jeg trenger å tro på at verden er fin: http://www.youtube.com/watch?v=EyY-a-6DRI4

    Denne når jeg trenger å drite i at verden ikke er fin:
    http://www.youtube.com/watch?v=W3aTSR7nrYw

    SvarSlett
  7. noen ganger skulle jeg ønske jeg bare kunne gi kudos. dyrene, altså. de er så fine!

    SvarSlett
  8. Det er så deilig å fine trøst i sånne små og fine ting :)

    SvarSlett
  9. Superfint! Viktig å finne slike ting som kan gjere det litt lettare, sjølv om det kanskje berre er for ei lita stund. Gode ting å halde fast på og lagre i hjartet.

    SvarSlett