Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 15. oktober 2011

and there's no rhyme or reason, i'm changing like the seasons. watch, i'll even cut of my finger - it'll grow back like a starfish.

soundtrack: cripple and the starfish - antony and the johnsons

om han spiller hope there's someone eller sjøstjernesangen må du holde meg fast, der. sa jeg til birte, som skulle se antony synge i spektrum på tirsdag. 

etter konserten blinket og duret telefonen min, og på skjermen lyste det i ord, det stod: han song ikkje hope there's someone, men då han song cripple and the starfish så såg eg for meg at du stod ved sida av han på scenen, eller at du kanskje sat eit stykke frå føtene hans, eller at du var i lyset og designkonstruksjonen som hang frå taket, at du var ei lysstråle som hoppa frå boks til boks før du strøymde ut over heile publikum. 

og det tror jeg er den vakreste tekstmeldingen jeg har fått i hele år.

4 kommentarer:

  1. vakker vakker vakker melding.

    og verdens sikkert vakreste sang. hørte den nesten i stykker for to år siden, og får fortsatt tårer i øynene når jeg hører den.

    SvarSlett
  2. ragni: har du sett musikkvideoen? den knuser hjertet.

    SvarSlett
  3. Åh, eg var soooo nære ved å vere der. Men det vart litt travelt, men åh, tenk om vi kunne vore på konsert med Antony & the Johnsons ilag. Neste
    gong?

    SvarSlett