Det oppstod en feil i denne gadgeten

mandag 17. oktober 2011

blue shoes.

soundtrack: blue shoes - katie melua

these blue shoes seem to suit me well
when i feel like hell
as i do now that you're gone
lost and lonely, since you stopped caring
i've been wearing my new shoes
i've been wearing my blue shoes

you and i made the perfect pair
it don't seem fair
i loved you more than you know
sorry i'm in such a sorry state
but while i wait for some good knews
i'll be wearing my blue shoes

these blue shoes seem to suit my soul
since you shot that hole
shot that hole in my heart
and if i wind up on the sidewalk, bleeding
i won't be needing my new shoes
won't be needing my blue shoes

7 kommentarer:

  1. //vanligvis er gamle mennesker på kafé søtt, men disse snakket om naboen sin som om han var hitler junior, eller noe. liksom wow, var snylting på snømåking det verste som kunne skje i livene deres. jeg skal aldri bli så fokusert på negative ting når jeg blir gammel ):

    SvarSlett
  2. marie: aha, vel, det høres ganske kjipt ut. likevel, en må på en måte prøve å le selv av skikkelig ordentlig teite folk. hvis ikke vil en bare grine. jeg prøver ofte å le av idioter så jeg ikke skal bli forferdelig lei meg i alle fall. jeg vil bli sånn som i videoen til "hoppipolla" av sigur ros når jeg blir gammel.

    SvarSlett
  3. Synes bloggen din er veldig fin og flott jeg:)

    SvarSlett
  4. dikte: tusen takk skal du ha:)

    SvarSlett
  5. Innlegget om spekkhoggere er noe av det fineste jeg har lest, kanskje siden jeg leste avslutningen på Good Omens.

    Enda en ting jeg ikke visste om spekkhoggere: At spekkhoggerbarn heter spekkhoggerkalv.

    Takk!

    SvarSlett
  6. Fin song. Den ska eg høyre meir på.

    SvarSlett